_____________

“Until you change the way that you look at things,
those things will never change.”

Pat Riley

_____________

Τα γεγονoτα…

  • Η ψυχολογία των Πωλητών είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα αποτελέσματα τους.
  • Κανείς, κανείς δεν μπορεί να επιδράσει πιο ισχυρά στην ψυχολογία και τα αποτελέσματα των Πωλητών από την Sales Manager της ομάδας.
  • Το Sales Coaching είναι το πιο ισχυρό εργαλείο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι Sales Managers για την ανάπτυξη των μελών της ομάδας τους.
  • Το Sales Coaching είναι η επένδυση με τον υψηλότερο, θετικό αντίκτυπο στα αποτελέσματα κάθε μέλους και συνολικά της ομάδας, διαχρονικά.

Τι πραγματικα συμβαινει…

Ο πραγματικός χρόνος που αφιερώνεται από την πλειοψηφία των Sales Managers, αμιγώς, στο Coaching των Πωλητών είναι ανύπαρκτος ή ελάχιστος. Το Coaching συγχέεται με το «θα σου δείξω πώς θα το κάνεις σωστά» ή με την παροχή ανατροφοδότησης, γίνεται αποσπασματικά ή αναποτελεσματικά. Στις περισσότερες θέσεις Sales Managers θα βρούμε κυρίως Πωλητές, οι οποίοι είχαν εξαιρετική απόδοση και έλαβαν προαγωγή. Οι περισσότεροι δεν έχουν ολοκληρωμένη γνώση για το τι ακριβώς είναι το Coaching και δεν γνωρίζουν και τους τρόπους να το εξυπηρετήσουν σωστά. Όσοι γνωρίζουν, υποστηρίζουν πως «είναι τόσες οι υποχρεώσεις που δεν υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος». Έτσι αισθάνονται…

Πως αλλαζει…

Η συνεργασία με έναν επαγγελματία Coach, με βαθειά γνώση πάνω στην λειτουργία και την καθημερινότητα των Πωλήσεων, μπορεί να προσφέρει όλα τα στοιχεία, ώστε το Coaching να γίνει μία οργανική, φυσική, καθημερινή λειτουργία για κάθε Sales Manager.

_____________

Μαζί θα ακολουθήσουμε τη Διαδικασία των 5 Βημάτων
και μέσα από έναν προσεκτικό σχεδιασμό και μια δημιουργική πορεία,
θα φτάσουμε στο στόχο!

1

Συμφωνία του Πλαισίου και των Στόχων

… της συνεργασίας με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (Sponsor, Sales Manager, Coach).

2

Όραμα και Γνώση

Μέσα από μία ολοήμερη δημιουργική διαδικασία, κάθε Sales Manager θα:

  • Αντιληφθεί τα οφέλη από τη διαδικασία του να παρέχει Coaching στα μέλη της ομάδας
  • Δημιουργήσει το απαραίτητο όραμα
  • Λάβει όλες τις απαραίτητων γνώσεις, τεχνικές και εργαλεία για να διεξάγει αποτελεσματικές συναντήσεις Coaching
  • Εξασκήσει τη χρήση όλων των τεχνικών μέσα από αναπαραστάσεις ρόλων.

3

Σχέδιο Δράσης

  • Με βάση και τις αξιολογήσεις των μελών της Ομάδας, σε συνεργασία με την Manager, θα καθοριστούν 1-2 συγκεκριμένες περιοχές ανάπτυξης, για κάθε μέλος της ομάδας ξεχωριστά.
  • Για κάθε μέλος, θα δημιουργηθεί εξατομικευμένο πλάνο Coaching, με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.

4

On the Job Coaching

  • Υλοποίηση όλων των πρώτων συναντήσεων Coaching, μεταξύ Manager και κάθε μέλους της ομάδας, παρουσία μου.
  • Παροχή ανατροφοδότησης σε Manager σχετικά με την απόδοση του στο Coaching, μετά το τέλος κάθε συνάντησης.

5

Συνέπεια

Μέσα από μηνιαίες συναντήσεις με κάθε Manager θα παρέχεται επιπλέον υποστήριξη και θα διασφαλίζεται η υλοποίηση του πλάνου, όπως σχεδιάστηκε.

_____________

Επιπλέον Υπηρεσίες Προστιθέμενης Αξίας

Teams
Coaching

Coaching όλης της ομάδας, για την υλοποίηση συγκεκριμένων, κοινών για την ομάδα, στόχων.

On the Job
Coaching Πωλητών

Κοινές επισκέψεις στην αγορά με κάθε μέλος της ομάδας ξεχωριστά και παροχή coaching σε προσυμφωνημένες περιοχές.

Αναπτύσσοντας
την ομάδα σου!

Τι ανάγκες έχουν οι άνθρωποι
της ομάδας σου;
Πώς μπορείς να τους εμπνεύσεις
και να τους υποστηρίξεις
ώστε να αναπτυχθούν;

___________
☞ ΣΗΜΕΙΩΣΗ